ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

تیفور دستی زنجیری چیست؟ چه کاربرد و استفاده ای دارد؟

تیفور دستی زنجیری چیست؟ چه کاربرد و استفاده ای دارد؟

تیفور دستی زنجیری

پولیفت یا تیفور زنجیری دستی وسیله ای کارامد و مفید است که از آن برای لیفتینگ یا کشیدن و هم برای حمل، نگهداری بار، افزایش کشش اتصال و نزدیک کردن سطوح یا شاسی کشی استفاده می گردد.

تیفور دستی زنجیری چیست؟

به بیان ساده تر تیفور دستی زنجیری، ابزاری برای بالا و پایین بردن و کشیدن بارهای سنگین است. جابه جایی بار با تیفور دستی توسط سیم بکسل و یک اهرم تلسکوپی انجام می شود. یکی از ویژگی های تیفور این است که از آن می توان در هر مکان و ارتفاعی استفاده کرد. تیفورها می توانند در بسیاری از کاربردها جایگزین وینچ های معمولی و سایر بالابرها شوند.

از پولیفت یا تیفور در صنایع اغلب هنگامی استفاده می شود که بار دارای یک تکیه گاه در کف بوده و نیاز به تغییر زاویه و یا نگهداشتن آن در موقعیت ویژه ای می باشد. پولیفت ها با برند های مختلف و در تناژ مختلف تولید شده و معتبر ترین تولید کننده آن در دنیا شرکت VITAL ژاپن می باشد. پولیفت با برند VITAL در تناژ مختلف از جمله 800 کیلو 1.6 تن 2 و 3.2 تن الی 6.3 تن تولید شده است. فروشگاه پخش ابزار اولین و بزرگترین فروشنده پولیفت در تناژ مختلف در می باشد.

اجزای پولیفت زنجیری

پولیفت زنجیری از چند بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از دسته فولادی و چرخ دنده  فولادی که زنجیر به دور آن بسته شده است. در پایین دسته برای قسمت دستی کاربر پولیفت دارای یک دسته لاستیکی و یا پلاستیکی می باشد. پولیفت ها مجهز به یک زنجیر فولادی 1.5 متری قلاب دار می باشند که متصل به سطوح یا شاسی شده و برای تغییر موقعیت آن با گرداندن دسته پولیفت در زاویه ساعتگرد عمل می شود. زنجیر فولادی بکار رفته در پولیفت ها از نوع فولادی گرید بالا می باشد که دارای حداقل فشار مقاوتی برای ظرفیت همان پولیفت می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟