ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

سیم بکسل ارزان و مصرفی

سیم بکسل ارزان و مصرفی

سیم بکسل

سیم بکسل ارزان یکی از محصولاتی است که با کیفیت بالا توسط بازرگانی ایران وایر صنعت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. خوب است بدانید که سیم بکسل یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین لوازم جهت جابه‌جایی کالا و حمل بار در صنعت می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین این دلایل تنوع بسیار بالای سیم بکسل است و همچنین به دلیل برخورداری از شکل ظاهری، انعطاف و قدرت تحمل بار آنها متفاوت است. سیم بکسل ها در سایزهای ۰/۵میلیمتر الی ۱۵۰۰میلی متر در بازار موجود هستند. ساختار اصلی بافت و تشکیل دهنده سیم بکسل ها باعث تفاوت آنها چه در قیمت و چه در کاربرد آنها شده است.
یکی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت را بافت ۷×۷ و ۱۲×۶ آن دارد.
که از سايز ۱میلی متر تا ۲۰میلی متر در بازرگانی ایران وایر این نوع سیم بکسل موجود می‌باشد.
بافت‌های ۷×۷ گالوانیزه عمدتاَ مصرف خانگی دارند که قیمت پایین و ارزان آنها باعث شده است تا مصرف کننده ترجیح دهد از آن استفاده کند.
قدرت و تحمل و انعطاف بالا و جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی یکی دیگر از محاسن این مدل سیم بکسل می‌باشد.
بازرگانی ایران وایر یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین واردکنندگان سیم بکسل در کشور ایران می‌باشد که به همین دلیل توانسته است دلال ها را کنار بگذارد تا بتواند سیم بکسل و تمامی کالاهای بارگیری و باربرداری را با ارزان ترین قیمت به دست مصرف کننده محترم برساند.

برای هر گونه سفارش سیم بکسل ارزان می توانید با شماره 02166345188 – 02166345120 تماس بگیرید. همکاران ما سفارشات شما عزیزان را ثبت می کنند و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارائه آن ها به شما عزیزان اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟