ایران وایر

وارد کننده انواع سیم بکسل جرثقیل برقی  جرثقیل دستی پولیفت زنجیر اتصالات لوازم بارگیری و باربرداری

بازرگانی ایران وایر

شرکت ابزار فیدار ایرانیان پارسا
شماره ثبت : 586504

سیم بکسل تاور کرین چیست؟ چه کاربردی دارد؟

سیم بکسل تاور کرین چیست؟ چه کاربردی دارد؟

سیم بکسل تاور کرین

سیم بکسل تاور کرین در واقع همان سیم بکسل نتاب است که به سبب استفاده کلی آنها در تاور کرین ها به سیم بکسل تاور کرین نیز شهرت دارد. ساختار عمومی این سیم بکسل ها اغلب 19X7 می باشد هر چند ساختار های اندکی از 35X7 نیز در آنها استفاده می شود. سیم بکسل تاور کرین تماما فولادی با تعداد بالای استرند و تعدا کم مفتول در هر استرند می باشد.

از این رو انعطاف سیم بکسل تاور کرین بسیار بالا بوده و بافتی ریز و ظاهری جذاب دارد. بگونه ای که در بازار سیم بکسل تاور کرین به سیم بکسل پوست ماری نیز شهرت دارد. سایز های پر کاربرد سیم بکسل تاور کرین از سایز 14 میلیمتر در کمترین سایز شروع شده و حداکثر به 24 میلیمتر میرسد. بازرگانی پاور بکسل وارد کننده انواع سیم بکسل با ساختار ها و بافت های مختلف در ایران می باشد.

نوع بافت سیم بکسل تاورکرین چگونه است؟

از نظر نوع ساختار سیم بکسل تاور کرین از بافت نوع نتاب که جهت تاب لایه های درونی و بیرونی خلاف جهت هم هستند استفاده می کند. از نظر نوع بافت سیم بکسل تاور کرین دارای بافت استاندارد است بدان معنا که قطر مفتول های سیم بکسل در طول آن ثابت مانده و بدون تغییر تمام مفتول ها در طی استرند دارای قطر یکسانی هستند. اما از نظر پروفیل بکار رفته در مفتول های سیم بکسل تاور کرین هر چند به دلیل قطر کم و بافت ریز آنها اغلب پروفیل گرد ساده دارند اما برخی برند های معتبر تولید کننده در دنیا به تولید سیم بکسل تاور کرین کمپکت که دارای مقاومت سایشی به مراتب بالاتری از ساختار ساده سیم بکسل تاور کرین است می پردازند. پروفیل مفتول های کمپکت منحنی با زاویه انحنای کم و نزدیک به تخت بوده و در سطح خارجی سمی بکسل تاور کرین یه پوشش سیقلی یک تکه بوجود می آورد که مقاومت سایشی بسیار بالایی را فراهم می آورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟