ایران وایر

بازرگانی ایران وایر

وارد کننده انواع ادوات لیفتینگ

IRANWIRE TRADE

از قیمت پولیفت زنجیری اطلاع دارید؟

از قیمت پولیفت زنجیری اطلاع دارید؟

پولیفت زنجیری

قیمت پولیفت زنجیری به دلیل کاربردی که در صنعت دارد، یکی از مواردی است که روزانه افراد زیادی  در اینترنت مشغول جستجوی آن هستند. چنان چه شما عزیزان نیز در حوزه ادوات لیفتینگ مشغول به فعالیت هستید، قطعا با این کالا و مشخصات فنی آن آشنایی دارید. اما اگر با این محصول آشنا نیستید، نگران نباشید تنها کافی است با ما همراه باشید تا از ویژگی ها و مشخصات پولیفت زنجیری مطلع شوید.

پولیفت زنجیری چیست؟

خوب است بدانید که پولیفت در واقع نوعی جرثقیل دستی است که آن به منظور ساخت و نصب سازه های فلزی و ساختمانی استفاده می شود. در واقع از پولیفت زنجیری برای کشش و نگهداشتن ستون های عمودی به منظور انجام عملیات جوشکاری و فیکس کردن ستون و یا در صافکاری ها جهت کشیدن شاسی اتومبیل استفاده می کنند.

پولیفت دارای قابلیت تحمل حداکثر 100 تن وزن است و بیشتر برای جابه‌جایی بارهای کوچک بکار می رود. پولیفت اهرمی دارد که به یک جعبه قرقره متصل شده است. این جعبه قرقره خود متشکل از یک سیستم چرخ دهنده می باشد که زنجیر از درون آن عبور می کند. این زنجیر حلقه‌ای را ایجاد می کند که می‌توان آن را به‌صورت دستی و به آسانی حرکت داد. جنس بدنه پولیفت از فولاد باکیفیت است، این محصول مقاومت خوبی دارد و با عملکرد ایمنی بالا طراحی و ساخته شده است. پولیفت متشکل از چند قرقره بزرگ و کوچک است؛ به شکلی که قرقره بزرگ و قرقره کوچک روی محور تعبیه شده اند و یک قرقره متحرک نیز برای نگهداری از بار ایجاد شده است.

مشخصات فنی

پولیفت زنجیری یکی از پرکاربرد ترین ابزارها در صنعت است که دارای زنجیر فابریکی  1/5 متری می باشد و عمل جابجایی بار را انجام می دهند. مد نظر داشته باشید که از این تجهیزات به همراه طناب، تسمه یا زنجیر با طول های مختلف برای جابجایی اجسام در جهت عمودی به سمت بالا و پایین، انتقال اشیا در یک راستای خاص و علاوه بر آن کمک جهت بسته بندی ها استفاده می شود.

ضمن این که قابلیت اضافه شدن آن به صورت نامحدود فراهم است. توجه داشته باشید که در گذشته تنهای برندهای ژاپن و آلمانی وجود داشتند. اما در سال‌های نه چندان دور به علت افزایش تورم و افزایش  ارز توان خرید این محصول برای صنعتگران وجود نداشت؛ به همین دلیل بازرگانی ایران وایر، بر اساس تعهدات خود بر این باور گشت که نمونه مشابهی با بهترین قیمت و ارزانترین قیمت در اختیار بازار ایران قرار دهد.

ما توانستیم دستگاهی با کیفیت بالا و چرخ دنده فولادی را وارد کنیم تا بتواند به عنوان جایگزین با قیمت پایین به دست مصرف کننده برسد. امروزه انواع مختلفی از پولیفت ها در سایزهای ۲۵۰ کیلوگرم، ۵۰۰ کیلوگرم، ۸۰۰ کیلوگرم، ۱ تن، ۱/۶ تن، ۳/۲تن، ۶/۳تن، ۹/۳تن  در بازار موجود می باشد.

قیمت پولیفت زنجیری

برای اطلاع از قیمت پویفت زنجیری می توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت بازرگانی ایران وایر تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند و شما عزیزان را در خرید این محصولات یاری می دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید
Open chat
اگر سوالی دارید بفرمایید.
پشتیبانی ایران وایر
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟